woensdag 20 augustus 2008

Oppi Rotse (ons huis)

Oppi Rotse

Hoi allemaal,

Geert en ik zullen jullie niet langer nieuwsgierig houden, dus hierbij komen eindelijk de fotos van de plek waar we wonen op de site. Het grote gebouw wat jullie zien is voor de vrijwilligers en wij wonen aan de achterkant van de garage die daar weer achter ligt. Daar hebben we 2 kamertjes en een badkamer.

Groetjes,

Freya en Geert

Het huis

Het zwembad
De braai

De woonkamer van de vrijwilligers

Onze woonkamer/kantoortje

De woonkamer

De keuken

De slaapkamer


6 opmerkingen:

Kyra Hoevenaars zei

Grappig huisje!! Mogen jullie ook in dat zwembad??

Yoeri zei

Hoi Geert en Freya,

Ziet er leuk uit, best gezellig. Geert ik heb je boek op vakantie uitgelezen, vond het echt een leuk en interessant boek om te lezen. Word er zelf helemaal enthousiast over Afrika van haha. Momenteel is Mariza het boek het lezen, heeft ehm ook al bijna uit, daarna naar de volgende van de familie.

Ik heb Geert toegevoegd op Skype, Freya jouw Skype kon ik niet vinden? yoeridassen is mijn Skype als je me zou willen toevoegen.

Pech van de auto, hoorde het net via mn oma al, maar gelukkig niemand gewond.

Wens jullie in ieder geval heel veel plezier en succes toe. Puur uit interesse, zou je me het business plan willen mailen? yoeridassen@gmail.com alvast heel erg bedankt. Lijkt me leuk om erachter te komen wat je precies wil gaan opzetten:).

Dartboard ga ik dit weekend in mn kamer ophangen:P

Spreek jullie hopelijk gauw op Skype of MSN,

Groetjes Yoeri

Freya zei

Hoi Kyra,
ja hoor we mogen ook in dat zwembad! Alleen nu is het nog niet zo heel geschikt weer ervoor. En yoeri, ik heb je toegevoegd op mijn skype.
Misschien kun je ons wel een keer op komen zoeken.

Groetjes,
Freya

Unknown zei

Ziet er heel gezellig uit!!

Yoeri zei

Ik zou jullie heel graag een keer komen opzoeken, lijkt me echt fantastisch. Misschien volgende zomer als het financieel (hopelijk) erin zit.

Unknown zei

ik ga naar afrika en hoef niet mee te nemen: een zwembad! ;-)

Goed man! dat gaat wel goedkomen daar.

Doeg truong