zondag 25 april 2010

Tentoonstelling


Oké, ik had niks moeten zeggen de vorige keer. Klagen dat het zo warm was… Wat een onzin, it was lovely. Moet je ons nu eens zien, dikke truien aan, lange broek, en zelfs schoenen! Tis hier ineens steenkoud geworden. Oké, fair enough, het is de laatste dagen 19 graden, dat is prachtig voor jullie, maar wij bibberen daarvan… Gisteren bij vrienden op braai geweest, en ik nam voor de zekerheid een muts en sjaal mee. Gelukkig maakte hij een groot kampvuur zodat ik die niet nodig had.

Maar goed, ook nu moet ik niet klagen, daar wordt het weer toch niet beter van. Wat we even met jullie wilden delen is het volgende, een klein foto essay over onze tentoonstelling waar ik het de vorige keer over had, waarbij Freya en ik, en een vriendin van hier, een boel fotos op canvas hebben laten afdrukken en die hangen nu dus in een lokale art gallery. Veel plezier ermee.

Frame zagen




Opspanframe in elkaar zetten



Nog even nameten



Gelukt



Pas op Michelle, er staat een leeuw achter je!




Hangt ie recht of hangt ie scheef?



Zo hangt ie beter...



Zo, 't begint best mooi te worden!




Tadaa!



Nog even poseren...



2 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er goed uit. Lijkt me leuk om zo al je mooie fot's te zien. Succes met de verkoop. groetjes Dirk

Anoniem zei

Goed bezig! Ik ben trots op jullie.
Dikke kus